انتظارسبز


موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
پخش زنده
امكانات

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 291
بازدید کل : 121599
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید.اميدوارم مطالب وبلاگ مفيد ومورداستفاده شما قرارگيرد.براي فرج آقا امام زمان(عج)صلوات بفرست.
لينك دوستان

آباژور طرح خورشید
یاس برای همه
جملات ناب
شکلات تلخ
استقلالی هاش بیان تو
سمت خدا
بسیجیان حوزه 6
خواندنيهامفيدترين وبلاگ
انتظارفرج
گلچین کلیپ مذهبی
نمکدون(طنزوسرگرمي)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انتظارسبز و آدرس www.nikdin.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» دانلودکتاب شفاخانه معنوي

اين کتاب شامل ادعيه و اذکار براي سلامتي روح و جسم است.و علاوه بر اينها به ثواب قرائت آيات و سوره هاي قرآن مي پردازد. دانلود حجم:241کيلوبايت


» چگونه با جوانان رفتار کنیم که از مذهب زده نشوند ؟

چگونه با جوانان رفتار کنیم که از مذهب زده نشوند ؟

در برخورد با جوانان نباید همه کارهایی را که از آنان سر می‌زند و بزرگ‌ترها نمی‌پسندند، زشت بدانیم و با آنان مانند گناهکاران برخورد کنیم و آنان را بی‌دین بدانیم، چون بسیاری از کارهای آن‌ها نشانه بی‌دینی نیست ، و ما برداشت صحیحی از آن‌ها نداریم.

اگر کارهای خلافی از آنان سر می‌زند، می‌توانیم با روشی صحیح و منطقی و با اخلاقی نیکو،‌ برخوردی صحیح و عاقلانه داشته باشیم تا از دین و معنویت زده نشوند.

نقش خانواده‌ها در گرایش‌های مذهبی و غیر مذهبی جوانان بسیار مهم است، بلکه اساس و زیربنای ساختار رفتاری فرزندان، در خانواده‌ها شکل می‌گیرد. از این جهت در آیات و روایات نسبت به فرزندان و تربیت آنان سفارش‌های فراوانی به پدران و مادران شده و بر تربیت صحیح آنان تأکید شده است. رفتارها و اخلاق پدران و مادران تأثیر مثبت یا منفی بر فرزندان دارد. اگر پدر و مادری گرایش مذهبی نداشته باشند، در این که با فرزندان آنان چگونه باید برخورد شود تا عشق به مذهب در دل آنان شعله‌ور شود و به سوی حق و عدل تمایل پیدا کنند، شاید کاری بسیار مشکل باشد و ظرافت خاصی لازم دارد

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
نويسنده : نيک انديش | تاريخ : یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:تربيت,تربيت جوانان,تربيت مذهبي,مسايل تربيتي,رفتارباجوانان,نقش خانواده, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» تأثیر اعمال نیک برای مردگان

تأثیر اعمال نیک برای مردگان  

حضرت امام صادق (ع) می فرمایند: «مرده به خاطر طلب رحمت و آمرزشی که برای او می شود شادمان می گردد، همان گونه که زنده به وسیله هدیه ای که به او می دهند، خوشحال می گردد

یكی از مسایلی كه در مسأله برزخ مطرح است جریان تكامل برزخی است، یعنی انسان در عالم برزخ از بركات و خیراتی كه بعد از مرگ نصیب او می‌شود بهره‌ مند می‌گردد و چه بسا از نسل انسان فرد مؤمنی به دنیا بیاید و برای انسان طلب آمرزش كند كه در این صورت اگر فرد صالح بوده درجات بیشتری نصیب او می‌شود و اگر انسان معصیت كار بوده سبب تخفیف یا‌ آمرزش گناهان او خواهد شد. لذا در روایات اسلامی اصرار شده كه برای اموات باید طلب آمرزش نمود و یا به یاد آنها كارهای نیك انجام داد. حكیم و عارف بزرگواری از استادش نقل می‌كرد كه استادم می‌گفت: من برای فلان حكیم الهی (كه حدود سه هزار سال قبل از دنیا رفته بود) شب‌های جمعه سوره فاتحه می‌خواندم. این حكیم خوش شانس را ببینید كه بعد از حدود سه هزار سال در میان امت اسلامی یك عالم دینی برایش طلب آمرزش می‌كند.  

بقيه در ادامه مطلب


» معاويه ابن ابوسفيان را بشناسيم

از آنجا که وهابيت و دشمنان اسلام با ساخت سريال الاسباط يا معاويه،حسن وحسين به دنبال توجيه کارهاي معاويه و نشان دادن چهره اي اسلامي از اين دشمن بزرگ اسلام و آل محمدمي باشند لازم است که بااين چهره پليد وخائن به اسلام بيشتر آشنا شويم.مطمئنا با شناخت اين چهره معاويه هاي زمان را بهتر خواهيم شناخت.وقتي فتواها،مال اندوزي،شهوت پرستي و فريبکاريهاي معاويه را بدانيم مي بينيم که چه شباهت زيادي با امروز وهابيت دارد.

علاوه برمقاله فوق کتاب معاویه در صحاح باحجم283کيلوبايت( که از کتب معتبر اهل سنت جمع آوري شده) را اينجا دانلود کنيد.تا متوجه شويد که سازندگان و مبلغان اين فيلم حتي از اهل سنت هم نيستند.

معرفی معاویه در چند خط

در لابلای برگ های تاریخ آمده است که چون حضرت امیرالمومنین و امام المتقین علی بن ابیطالب "سلام الله علیه" به دست اشقی الاشقیاء و همزاد پی کننده ناقه صالح(1) به شهادت رسید ، چند صباحی، کریم اهل بیت حضرت ابومحمد حسن بن علی "علیهما السلام" خلیفه مسلمانان شد. اما مردمان، پیمان ها را گسستند و نیرنگ ها بر آن سبط اکبر روا داشتند تا آنجا که    در  مدائن  به خیمه اش تاختند و اموالش را غارت کردند و پای مبارکش را مجروح ساختند وسردار سپاهش یعنی "ابن عباس" با دوازده هزار سپاهی و یک میلیون درهم هزینه جنگ به سوی شام روان شد و به معاویه بن ابی سفیان ملحق گردید. 

چه شد که امام مجتبی با معاویه پیمان صلح منعقد نمود

آورده اند که پیمان شکنی اهل کوفه چنان نگران کننده بود که حضرت خوف آن داشتند که اگر معاویه با جنگ، بر بلاد اسلامی سیطره یابد، اثری از آثار اسلام نماند ، چرا که آن حضرت می دانست "معاویه بن ابی سفیان" طرفة العینی به خدا ایمان نیاورده بود ، همانگونه که عدم ایمان او را برخی از مورخین نیز نقل کرده اند و چنین کاری از او بر می آمد  و مضافاً "معاویه" فرزند جگر خواره ای بود که کینه آل هاشم در وجودش شعله ور بود ، پس دلائل گوناگونی می توان یافت که  ثابت می کند ، معاویه برای رسیدن به  مطامع خود از هیچ اقدامی فرو گذار نمی نموده  و محو اسلام و از بین بردن زحمات پیامبر، امری بودکه قطعاً از او صادر می گشت .

متن کامل را در ادامه مطلب ببينيد


» مدت حكومت امام زمان (عج)

مدت حكومت امام زمان (عج)

پرسش: مدت حكومت امام زمان (عج) چقدر است؟ 

پاسخ: یكی از پرسش ‌هایی كه ذهن بسیاری را به خود مشغول داشته، این است كه حكومت امام زمان (ع) یا به طور كلی حكومتی كه پس از ظهور مستقر می‌شود، چند سال به طول می‌انجامد؟

در روایت‌ های شیعه و سنی مدت زمان‌ های متفاوتی برای حكومت مهدوی ذكر شده كه كمترین آنها هفت سال و بیشترین آنها 309 سال (به مقدار توقف اصحاب كهف در غار) است.

با توجه به اختلاف‌ هایی كه در زمینه مدت حكومت امام عصر (ع) در روایات وجود دارد، عده‌ای از عالمان و محدثان شیعه و سنی به توجیه این اختلاف ‌ها و جمع میان روایات پرداخته‌اند، كه در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌كنیم:

علامه مجلسی(ره) در این زمینه می‌ نویسد:

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
نويسنده : نيک انديش | تاريخ : جمعه 25 شهريور 1390برچسب:امام زمان(عج),آخرالزمان,مدت حکومت امام زمان,مدت حکومت حضرت مهدي,مهدويت, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» او کی خواهد آمد؟!

او کی خواهد آمد؟!

در معارف مهدوی هر گاه مفاهیم و آموزه‌ها، با بدفهمی روبه‌رو یا به صورت نابه‌جا القا شود، آسیب‌های چشم‌گیری آشکار می شود و باید کج‌روی‌ها و کج‌اندیشی‌هایی که تاکنون در این موضوع صورت گرفته است، بازشناسی شده و دیدگاه‌های مهدوی به دور از اختلال‌های مفهومی و مصداقی، بیان شوند.

هر امر مهمی به نسبت اهمیتش در معرض خطرها و آسیب‌هایی است، معارف مهم مهدویت نیز از این قاعده مستثنی نیست و اندیشه مهدوی نیز چون هر اندیشه و فرهنگی آفت‌ها و آسیب‌هایی دارد که اگر به آن‌ها توجه نشود و به موقع برای برطرف ساختن آن‌ها اقدام نگردد، آثار منفی و مخربی به دنبال دارد.

آسیب، عاملی است که سبب اختلال، ناهنجاری و آفت در پدیده‌ها می‌شود و آسیب‌شناسی به معنای بازشناسی اختلال‌های مفهومی و مصداقی بحث است. این اختلال‌ها ممکن است در اثر ناکارآمد بودن و ضعف روش‌های پیام‌رسانی یا محتوایی پیام باشد.

متن کامل در ادامه مطلب


» خواب و رؤيا در قرآن

خواب و رؤيا در قرآن

از جمله موضوعات مطرح شده در قرآن، خواب و خواب ديدن ( رؤيا ) است كه تنها در سوره يوسف به سه نمونه رؤياي سرنوشت ساز اشاره شده است.

با آنكه خواب و رؤيا،‌ بخشي از زندگي انسان است و يك سوم از عمر انسان در خواب سپري مي‌شود و آدمي در عالم خواب با رؤياهاي گوناگون دست به گريبان است، اما هنوز اكثر مردم از حقيقت خواب و خواب ديدن بي‌خبرند.

 خواب، خواب ديدن و تعبير رؤيا از ديرباز مورد توجه ملت‌ها بوده و هنوز نيز براي انسان‌ها حائز اهميت است.

دانشمندان، فلاسفه و انديشه‌وران، درباره حقيقت خواب و رؤيا ، اختلاف نظر دارند. قرآن كريم كه ريشه همه معارف اسلامي است، از چند رؤياي مهم تاريخي و داراي اهميت فراوان نام برده ، ‌و همچنين در چند آيه، حقيقت و ماهيت خواب نيز بيان شده است.

 پي بردن به حقيقت خواب و رؤيا در واقع پي‌ بردن به حقيقت انسان است، زيرا شناخت خواب و رؤيا، بخشي از شناخت انسان را تشكيل مي‌دهد و گام مهمي است كه در جهت شناخت انسان برداشته مي‌شود.

ما در عالم رؤيا به سفر مي‌رويم ، با مردم معامله‌ مي‌كنيم، دوستي يا دشمني برقرار مي‌نماييم ، چيزهايي به دست مي‌آوريم و يا از دست مي‌دهيم . اين صحنه‌هاي گوناگوني كه انسان درخواب مي‌بيند چيست؟

متن کامل در ادامه مطلب


» چشم چرانی و سزای نگاه های شهوت آلود
چشم چرانی و سزای نگاه های شهوت آلود

نگاه حرام
در مکتب انسان ساز اسلام، پاکدامنی از ارزش های والای انسانی به حساب می آید و در مقابل، بی عفّتی و بی بندوباری جنسی محکوم شده است. اسلام نخست با راهنمایی و هدایت،‌مسائل جنسی و شهوانی را کنترل و تعدیل می کند، مسلمانان را به عفاف و پاکدامنی فرا می خواند، سپس با تدابیر حکمت آمیز و اصولی زمینه های انحراف را از میان بر می دارد. هم به پیروان خویش دستور می دهد، بی عفتی نکنند و هم از آنان می خواهد که اسباب لغزش و گناه دیگران را فراهم نسازند.
چشم چرانی، اولین قدم انحراف
گذرگاه ورود به منجلاب انحرافات و فساد جنسی «چشم چرانی» و نگاه به نامحرم است. نگاههای آلوده، تخم شهوت را در دل بارور ساخته، صاحبش را به فتنه و انحراف مبتلا می کند.
حضرت امام صادق ـ علیه السلام ـ فرمود: «اَلنَّظرَهُ بَعْدَ النًّظرَهِ تَزرِعُ فی الْقَلبِ الشَّهْوَهَ وَ کَفی بِها لِصاحِبِها فِتْنَه»[۱]
چشم چرانی، تخم شهوت را در دل می کارد و چنین کاری برای نگاه کننده کافی است که منشأ فتنه گردد.
نگاه کردن به ناموس دیگران،‌خواست شیطان است. چشمی که تیرهای آلوده نگاه را به نامحرمان پرتاب می کند، محل کمین شیطان است.شیطان از کمان چشم های او ناموس دیگران را نشانه می گیرد.
پیامبر خدا ـ صلی الله علیه و آله ـ فرمود: «النَّظَرُ سَهمٌ مَسْموُمٌ مِنْ سِهامِ اِبلیسَ…»[۲]
نگاه (به نامحرم) تیز زهرآلودی از تیرهای شیطانی است….
امیرمؤمنان ـ علیه السلام ـ فرمود: «الْعُیونُ مَصائِدُ الشَّیطانَ»[۳] چشمها، کیمنگاه های شیطان است.
پس باید مراقب چشمان خویش باشیم، تا شیطان از آن برای تخریب ایمان ما و ناموس مردم استفاده نکند.

متن کامل را در ادامه مطلب ببينيد


ادامه مطلب ...
نويسنده : نيک انديش | تاريخ : جمعه 25 شهريور 1390برچسب:چشم چراني,گناه چشم,نگاه به نامحرم,بدحجاب,بي حجاب,نگاه به زن,چشم پاک,عفت,شهوت, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» اوقات شرعی را چطور تعیین می‌کنند؟

اوقات شرعی را چطور تعیین می‌کنند؟

دین اسلام بر تعیین زمان به‌جای آوردن فرایض دینی با استفاده از معیارهای ساده منطبق بر طبیعت اصرار دارد. بارزترین آن‌ها اوقات شرعی روزانه است که زمان به جای آوردن فریضه نمازهای یومیه را مشخص می‌کند. آیا از چگونگی تعیین اوقات شرعی خبر دارید؟

متن کامل را در ادامه مطلب ببينيد


» نگراني هاي مهدي (عج) از شیعیان

همه ماه ادعای انتظارفرج آقا امام زمان(عج) را داریم بعضی به زبان بعضی با دل و بعضی با اعمالمان.اما هیچ کدام از اینها به تنهایی درست به نظر نمی رسد.و منتظر حقیقی بایستی همه اینها را باهم داشته باشد.یعنی در گفتار،درقلب ،در فکر و دررفتار و اعمال و بطور کلی درهمه شئون زندگی مادی ومعنوی.گاهی رفتارهایی ازما سر می زند که باعث ناراحتی آن بزرگوار می شود.آنچه در این مطلب آورده می شود ازجمله مواردی است که سبب می شود ،دل صاحب الزمان(عج) از ما بگیرد.

لطفا" ادامه مطلب را ببینید


» دانلود نرم افزار کلام(اعجاز قرآن )

کلام نرم افزاری رایگان میباشد، که شامل نمونه هایی از اعجاز قرآن است. این نرم افزار توسط سایت NEJAT.TK ساخته شده و حاوی موضوعات جالب از قرآن میباشد که هر انسانی را حیرت زده میکند.


دانلود نرم افزار کلام          دانلود ازلينک دوم         حجم:11.3مگابايت


» سريال الاسباط

یزید قاتل امام حسین(علیه‌السلام) نیست!


«الاسباط » سریالی است که اخیرا توسط کویت تولید شده که در آن چهره امام حسن و امام حسین علیهماالسلام را به نمایش گذاشته اند و از اول ماه مبارک رمضان پخش شده است. در این سریال سعی شده که چهره بنی امیه را تطهیر کرده و مسبب مشکلات بین بنی امیه و اهل بیت را عبدالله بن سبا معرفی کنند. در همین رابطه تبیان با جناب آقای دکتر محمدحسین رجبی دوانی عضو هیات علمی دانشگاه مصاحبه ای انجام داده تا به ماهیت عبدالله بن سبا پی برده و نیز چهره معاویه از منابع اهل تسنن به تصویر کشیده شود. این مصاحبه در دو قسمت ارائه می شود.  

 


دکتر محمدحسین رجبی دوانی

موضوعی که مدتی دغدغه آن را پیدا کردیم و کسانی که به اهل بیت ارادت دارند نگران آن هستند، سریال «الأسباط» هست که اساس مذهب شیعه رو زیر سؤال می برد. سایت تبیان قصد دارد جریانی رو پی ریزی کرده و نقدش نماید. لطفاً در این زمینه صحبتی بفرمایید.

من معتقدم این‌ها از قدرت نرم شیعه هراس دارند چون شیعه به دلیل روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی که دارد و دفاعِ از حقیقت، جایگاه والایی پیدا کرده است.

متن کامل در ادامه مطلب


» سه رکن اساسی انتظار حقیقی

سه رکن اساسی انتظار حقیقی

 


کسی می‌تواند مدّعی انتظار فرج و آمادگی عملی ظهور منجی شود که توانسته باشد با کسب تقوا، یعنی انجام واجبات و اجتناب از محرّمات، رضایت امام زمان«ارواحنافداه» را تحصیل نماید و علاوه بر آن، حاضر باشد تمام تعلّقات مادی خویش را در راه اسلام و جهان شمولی این دین مبین فدا کند.

 


انتظار

انتظار فرج یک فضیلت فراموش شده در جامعه است

آیت الله مظاهری در ادامه سلسله جلسات دروس اخلاق با اشاره به فراموش‌شدن فضیلت انتظار فرج در عصر حاضر، تأکید کرد: جامعه‌ای که آلوده به فساد اخلاقی است نمی‌تواند ادعای تشیع کند و انتظار فرج در چنین اجتماعی، یک فضیلت فراموش شده است.

مقصود از انتظار فرج، انتظار برای برافراشته شدن پرچم اسلام که همان پرچم عدالت و حقیقت است، در سراسر عالم، به‌دست شیعیان راستین و به رهبری حضرت ولی عصر«ارواحنافداه» است و چنین انتظاری که از والاترین ثواب‌ها برخوردار است، با تلاش و کوشش منتظران حقیقت می‌یابد.

متن کامل را در ادامه مطلب ببينيد


ادامه مطلب ...
نويسنده : نيک انديش | تاريخ : پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:ظهور,انتظار,انتظارفرج,آمادگي ظهور,زمان ظهور,آخرالزمان,انتظارحقيقي,مهدويت,امام زمان, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» نشانه های بی تفاوتی در برابر منکر در جامعه
نشانه های بی تفاوتی در برابر منکر در جامعه

بی توجهی به مقوله فرهنگ،ضعف و عدم کارآمدی برخی از متولیان و نهادها،فقدان شناخت دقیق جبهه مهاجم و برنامه هایش،نبود راهبرد و هماهنگی لازم در بین قوا،ضعف کمی و کیفی و عدم تناسب تولیدات فرهنگی از حیث محتوا،ارائه  توزیع اثر و میزان اثر گذاری،عدم اهتمام لازم به کادر سازی و توجه به منابع انسانی،وجود اختلافات و کارهای سیاسی و سلیقه ای،همه حکایت از عدم تحقق مهندسی فرهنگی در کشور دارد آن هم در سال هایی که باید تمدن اسلامی شکل گیرد و نظام بر اساس جبهه متحد فرهنگی به قله های شکوفایی خویش دست یابد،فرصت های مغتنمی که گاه با غفلت و بی تفاوتی و اهمال کاری از دست می رود و این ها همه دغدغه کسی است که سال ها با نوازس هشدارهایش،تهاجم فرهنگی،شبیخون فرهنگی،ناتوی فرهنگی،غارت فرهنگی و قتل عام فرهنگی! را گوشزد می کند و ما شاهد این همه منکر در جامعه اسلامی هستیم …

از جلوه های برجسته تساهل و تسامح در دین،بی تفاوتی در برابر منکر  در جامعه  است.معامله گران بر سر دین و طرفداران آزادی بی حد و مرز هم با گفتار و هم با رفتار خویش مروّج این نوع تساهل و تسامح در جامعه اند.بی تفاوتی در برابر منکر ابعادی دارد:

۱- بی تفاوتی قلب
عبارت از این است که انسان حتی قلباً هم از منکر بی زار نباشد که این واژگون شدن دین یک مسلمان است.آنانکه راضی به گناه باشند و حتی قلباً از آن انزجار نداشته باشند،خود گنه کارند.

۲- ابراز تنفر نکردن از منکر

متن کامل در ادامه مطلب

 


ادامه مطلب ...
نويسنده : نيک انديش | تاريخ : پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:امربه معروف,نهي ازمنکر,بي تفاوتي دربرابرمنکر,توجيه گناه, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» چگونه امتحان می شویم؟

چگونه امتحان می شویم؟

«امتحان»،یکی از سنّتهای الهی است.امتحان و آزمون،آن است که برای انسان،صحنه و شرایط و مسائلی پیش آید که میزان آگاهی،توانایی،صبر و شجاعت،ایمان و تقوا،مهارت و کاردانی او برای خودش یا دیگران روشن شود.
ابزار امتحان هر کس گاهی با دیگری متفاوت است.گاهی فقر و غنا مایه ی امتحان است،به ویژه تنگدستی و فقر که تحمّلش دشوار و زمینه ی لغزش در آن بسیار است.
برخی افراد به خاطر کمبود امکانات،تنگدستی،نیازمندی و فقر،دچار فساد و فحشا می شوند،یا دزدی و اختلاس می کنند،یا به درگاه الهی ناسپاسی و کُفران نعمت می کنند،یا به تقدیر و قسمت الهی ناراضی می شوند.
بعضی هم به وسیله ی برخورداریها و داشته هایشان امتحان می شوند و ثروتشان وسیله ی امتحان است که آیا از آن در راه درست استفاده می کنند یا غلط،طاعت می کنند یا گناه،به فقرا می رسند یا خودشان بهره می گیرند،حقوق واجب دینی را ادا می کنند یا طفره می روند،انفاق و احسان دارند یا بُخل می ورزند،شکر می کنند یا از نعمت و صاحب نعمت غافل اند و ناسپاسی می کنند؟ پس همه ی اینها صحنه های آزمایش الهی است.
امیرمؤمنان،با اشاره به اینکه دنیا خانه ی عبور است و آخرت سرای ابدی،و توصیه به اینکه از این «گذرگاه» برای آن «قرار گاه» توشه برگیرید و دلبسته ی این دنیا نباشید و پیش از اینکه بدن های شما را از دنیا ببرند،دلهای خود را از دنیا بیرون ببرید،می فرماید:
«اِنّ المَرءَ اِذا هَلَکَ قالَ النّاسُ:ما تَرَکَ؟ و قالَتِ المَلائکةُ:ما قَدّمَ؟».۱
«وقتی انسان می میرد،مردم می گویند:چه بر جا گذاشت؟ و فرشتگان می پرسند:چه پیش فرستاد؟»
و آیا این امتحان نیست؟ و آیا برنده آنان نیستند که در دنیا با دنیا خانه ی آخرتشان را آباد می کنند؟
برگِ عیشی به گور خویش فرست                    کس نیارد ز پس، تو پیش فرست

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
نويسنده : نيک انديش | تاريخ : پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:امتحان الهي,استدراح,املاء,امهال,,,,,, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» مامسلمانيم يا ادعاي مسلماني داريم؟

مامسلمانيم يا ادعاي مسلماني داريم؟

مطلبي در وبلاگ گلدختردررابطه با تفریح یک عده جوان مسلمان در شهر ونکوور کانادا دیدم، و چقدر احساس غرورکردم از اینکه در یک کشور کفر چطور این جوانان مسلمان، با حفظ حجاب و رعایت شرع به تفریحاتشان هم می‌رسند...
و وقتي تصاویری از شادی کردن جوانان جامعه‌ اسلامي خودمان دیدم، جوانانی که با قرار فیس بوکی دور هم جمع شده بودند تا با آب بازی چند لحظه ایی با هم شادی کنند.
مسلماني ما به اعمال ماست نه با زبان و ادعا.خداوند پاداش را به اعمال ما مي دهد نه به ادعاهايمان.

در ادامه مطلب عکسهاي هر دو گروه را ببينيد.وکمي بينديشيم.

 

 

 

 

 


» زندگينامه و شرح حال چند تن از شخصيتها و صالحين شيعه

جناب  شیخ  رجبعلی خیاط                      آیت الله محمد تقی بهجت فومنی    
   
جناب شیخ  جعفر مجتهدی                    جناب حاج محمدرضا الطافی نشاط   

جناب شیخ  مرتضی زاهد                     علامه سید محمد حسن میر جهانی
   
آیت الله سیدعبدالکریم کشمیری               آیت الله  محمد کوهستانی            
   
علامه سیدمحمدحسین طباطبایی          آیت الله سيد رضا بهاءالدينی              

آيت الله سيد محمد رضا گلپايگانی          آیت الله سيد حسين بروجردی         


» عناوين آخرين مطالب
اس ام اس تبریک ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان
تصاویر ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان
دانلودمولودي عيد مبعث
اعمال شب و روز عید مبعث
اس ام اس عيد مبعث پيامبر اکرم(ص)
پوستر و تصاوير عيد مبعث
پوستر شهادت امام موسي کاظم(ع)
گلچيني از احاديث امام موسي كاظم(ع)
دانلود رساله ۱۲ مرجع اندروید و جاوا
مداحی های فاطمیه سال 90حاج محمود کریمی
دانلود مداحی مخصوص ایام فاطمیه
مولودي خواني ميلاد پيامبر(ص) و امام صادق(ع)
تصاوير و والپيپر ميلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع)
اس ام اس و پيامک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع)
دانلود سرودها دوران انقلاب
دانلود متن و آهنگ تيتراژ پاياني اخراجيهاي3
مداحي شهادت امام رضا(ع)
چهل سخن ناب از امام رضا(ع)
اسراروفلسفه اربعين امام حسين(ع)
از مدينه تا کربلا همراه با سيدالشهداء امام حسين عليه السلام
آيات و احاديث اثبات ولايت حضرت علي(ع)
امام علی علیه السلام بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله(2)
امام علی علیه السلام بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله(1)
روزهاي قبل و بعد از رحلت پیامبر صلی الله علیه و آله
دانستنى هایى از ماه صفر
سقیفه به نقل از عمر ، در روایتی از صحیح بخاری
تنفر پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله از عایشه و حفصه
تصاويري از جنايات غرب متمدن و مدعي حقوق بشر در عراق+عکس
گریه کن سرباز! + عکس
پیشگویی حضرت محمد(ص) از به وجود آمدن وهابیون
نرم افزار رايگان و جامع دجال شناسي
دجّال به روایت امام علی(علیه السلام)
احوال اموات لحظاتی پس از مرگ چگونه است؟
دیدگاه اهل سنت راجع به کربلا و عاشورا چگونه است؟
تاسوعاي حسيني و مراسم چهل منبر در لرستان
مراسم ويژه روز عاشورا در لرستان و خرم آباد
روزشمار دهه محرم-ازلحظه ورود اما به کربلا تا پايان روزعاشورا
متن وترجمه دعاي زیارت عاشورا
اشعارمحرم (اشعاري محتشم کاشاني)
دانلودمداحي لري-خرم آبادي
گلچین مداحی آذری محرم
گلچین مداحی های محرم
اعمال ماه محرم و عاشورا
عاقبت قاتلان امام حسین علیه السلام و شهداي کربلا
شهدای کربلا چه کسانی و چند نفر بودند؟
پوستر و والپيپر ويژه ماه محرم
مداحي قديمي-قبل انقلاب
دانلودمداحي فارسي و فارسي-عربي نزارقطري
دعای سریع الاجابه از آیت الله قاضی
دانلود نرم افزار تعبیر خواب برای موبایل و کامپیوتر